Sala bankietowa

5 powodów Autorzy nie potrzebują agent literacki

środki literackie są bardzo podobni do sprzedawców nieruchomości.

Powiedzmy, że szukasz na zakup domu. Można przespacerować się ładnie wyznaczonego biura nieruchomości i poprosić, aby pokazać listę lub dwa.

„Bądź szczęśliwy, aby pomóc!” ćwierkania się zadowolony-as-dziurkowania osobę za biurkiem.Naturalne leki na raka

I już można jechać, znalezienie magnackiej posiadłości, które naszym zdaniem będą idealne. Powiesz agenta, który Twoim zdaniem sprzedawca powinien być elastyczny i zejść w cenie. Po tym wszystkim, jest to rynek kupującego, należy wyjaśnić.

Nagle twój ciepły i koleżeński środek wzdraga.

„No, nie wiem, czy to możliwe, lub bardzo prawdopodobne”, że marszczy brwi.

Jesteś zdezorientowany. Nie jest środkiem znalazłeś, ten, który jest o trekkingu, nie jest ona miała być w zespole? Czy ona nie reprezentuje ciebie, a jeśli chcesz różnicowanie negocjacji, kim ona jest, aby przeszkadzać?

Jak mówią w prawie umów, nie jesteś „Mistrzem swojej ofercie?”

Nie bardzo, bo w nieruchomości, z funkcjonalnego punktu widzenia, agenta kupującego i sprzedającego zarówno do pracy na rzecz sprzedającego. Uzyskanie możliwie najwyższą cenę nieruchomości, jest w swoich trzech interesów, i jest czwarta cyfra w równaniu, że jesteś osobą, nawet na zewnątrz.

Jest bardzo podobny do trojki autora, agent literacki i wydawca, z wyjątkiem w tym przypadku autor jest dziwne jeden. agentów literackich i wydawców są w zmowie. Odnoszą się one ze sobą cały czas, więc jeśli mają nadzieję na pobyt w siebie nawzajem łaskach, nie będą naciskać zbyt mocno w konkretnej transakcji.

Jak ja to widzę, istnieje co najmniej pięć powodów, większość autorów nie muszą agenta literackiego:

(1) Typowy agent nie będzie tak wierny w reprezentowaniu cię, jak będziesz prezentując swoją propozycję.

Artykuł napisany przez: http://mediatorzy.waw.pl