Kompleksowa obluga

Google Duplicate Content Penalty – Prawda

Prawda Google duplikaty kara jest po prostu, że nie ma nikogo! Jeśli to cię myli, to zostały czytania zbyt wielu misinformed fora lub blogi, gdzie ludzie utknąć na jakiejś popularnej terminu, że nie mają pojęcia, co to znaczy, a następnie wyznają, że są ekspertami.

Jedynymi ekspertami w Google duplikaty kary, a jedynymi osobami, które posiadają kwalifikacje do jej zdefiniowania, są Google i we własnych słowach Google „Nie ma czegoś takiego jak kara Duplicate Content”. Ten pochodzi bezpośrednio od Webmaster Central Blog Google.

To powinien być koniec tego artykułu, co dokładnie 96 słów wyłączeniem tytule jak definiować moje liczby słów. Ale to nie jest. Czemu? Bo mimo że ten blog jest prowadzony przez Google, a nawet, że tak samo zostało stwierdzone przez Matt Cutts, główny inżynier oprogramowania Google, Google i innych ekspertów, ludzie nadal twierdzą, i narzekają na Google „duplikaty kary”.

Więc tutaj jest prawda: możesz zapytać kim jestem, by poznać prawdę, ale czytam wszystkie blogi Google i ich oficjalne oświadczenia, a przy stosowaniu co uczę się to osiągnąć doskonałe wyniki na swoich stronach internetowych na aukcji wyszukiwarki Google: i tych, Yahoo, MSN i Bing. Więc idę z solidnej bazy, że moje wyniki mogą okazać.

Jako profesjonalny artykuł pisarza, którego zaufanie klientów, aby ich najlepsze wyniki z artykułów piszę, muszę być bardzo świadomi zasad i sposobu algorytmy pracy każdego z głównych wyszukiwarek, a więc jestem zakwalifikowany jako nikim wypowiedzieć się na temat mitów, takich jak ten.

Prawda o Karze Google powielanie treści

Nie ma duplikat kara treść. Główną funkcją wyszukiwarka Google jest zaoferowanie klientowi możliwie najlepszych wyników dla wyszukiwania, oparte na wyszukiwaniu terminu (słowa kluczowe), aby klient wykorzystał w polu wyszukiwania Google.

Artykuł napisany przez: