Doba hotelowa

Klienci Google nie są:

1. Ty, którzy go używają, aby uzyskać stron internetowych na liście.

2. reklamodawców AdWords, które korzystają z programu AdWords do reklamowania swoich produktów.

3. Korporacje lub osoby, które używają go, aby ich strony internetowe wymienione.

4. sprzedawców internetowych, którzy polecają innym użyć Google za reklamę lub wyszukiwanie.

Klienci Google są te poszukują informacji, czy to rozwiąże problem, gdzie można kupić towar na niskie ceny, znaleźć sport prowadzić lub uzyskać wskazówki do określonej lokalizacji. Każdy, który wykorzystuje Google wykorzystuje szukaną frazę, aby znaleźć informacje, których potrzebują. To wyszukiwane hasło jest tym, co ty i ja określam jako słowo kluczowe.

Jeśli Google wykryje kilka stron internetowych oferujących dokładnie taką samą treść, jej algorytmy wybiorą to, co najlepsze oferuje wymagane informacje i listy, które. Może to również wymienić jeden lub dwa inne strony oferują dokładnie te same treści, jeżeli istnieją powody, dla niej to (na przykład więcej linków do innych odpowiednich stronach internetowych, więcej innych odpowiednich stron w domenie, i tak dalej).

Tak więc, nie wszystkie zduplikowane strony treści zostaną odrzucone listę. Jeśli te duplikaty są wyrobami, to algorytmy że pająki niosą na plecach podejmie linki z tych artykułów pod uwagę uprawnienia do katalogu, w którym zostanie on opublikowany i innych czynników, przed podjęciem decyzji, które powinny być wymienione. Błędem jest sądzić, że decyzja ta ma współczynnik chronologiczny, ale jeśli to łącze w sekcji zasobów artykuł do swojej stronie internetowej, która zawiera ten sam artykuł, to strona ta może zostać wymienione powyżej inne, częściowo ze względu na większa ilość linków z powrotem do niego z innych kopii, a częściowo dlatego, że cała strona jest odpowiedzialna za bardziej istotne od tych innych do informacji poszukiwanych przez użytkowników Google.

Artykuł napisany przez: www.odzywki-do-rzes.com.pl