Apartament

Apartament

Upewnij się, że są świadomi każdego publikacje danych demograficznych. Będziemy chcieli znać wielkość obrotu, średni wiek czytelników, średni dochód … jak najwięcej informacji, jak to możliwe. Zapisz tę informację na kartach indeksowych lub bazy danych dla łatwego dostępu.

Na drugim końcu swojej działalności, będzie koncentrować się na kontaktując się różne sklepy i inne organizacje związane zwierząt – w tym przypadku, sklepach zoologicznych i organizacji.http://www.inpest.pl Będziesz oferta tych firm możliwość wykorzystania swoich usług reklamowych.

Wyjaśnij potencjalnego reklamodawcy że będziesz opublikować reklamę swojej firmy w określonej liczbie wysoce ukierunkowanych publikacji.

Oczywiście, będziemy informować, że właściciel firmy, że jego firma może skorzystać za pomocą swoich usług, ponieważ firma jest w stanie zapewnić bardzo reklamy kierowane na ułamek normalnych kosztów reklamy.

Można również oferują zniżki „preferowanego klienta”, która jest oferowana tylko dla klientów, którzy prowadzą bieżące reklamy.

Badania jakości, kierowane do publikacji, a następnie skontaktować się z siebie, aby poprosić o 1,5 – 5 calowy reklamę. Place 3 – 7 ogłoszeń z 3-7 różnych advertisor-tych do tej jednej przestrzeni reklamowych. Oczywiście, trzeba skontaktować się z organizacją coś takiego: „. Love Your PET-Coop”

Co pan osiągnąć?

Podasz dla reklamodawców, wielkiej ekspozycji w publikacjach jakości. Dodałeś wiarygodności reklamodawców, ponieważ istnieje wiele spółek giełdowych.

Masz wzrosła wartość publikacji, które zostały dostarczone dodatkowe środki dla swoich czytelników.

Na koszt jednej reklamy, masz wymienione kilka.

Zasłużyłeś procent kosztów reklamy.

Korzyści posiadania domu biznesu Based Advertising

elastyczny harmonogram

Twoje biuro jest gdziekolwiek jesteś

niski narzut

Stały dochód

Artykuł napisany przez: